1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل CSV-1171DQ1

268 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل CSV-1171DQ1

ماشین لباسشویی کندی مدل CSV-1171DQ1 یک لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرم و 12 برنامه شست و شو می باشد و علاوه بر آن ها 4 برنامه مکمل هم از طرف شرکت کندی در نظر گرفته شده است. برنامه های متنوع این مدل یکی از نکات ارزشمند این محصول می باشد. طراحی این برنامه ها به گونه ای است که می توانید در شرایط مختلف انواع لباس با هر جنسی را بشویید.

ویژگی ها

یکی از مزیت های ماشین لباسشویی کندی مدل CSV-1171DQ1  قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار است. دیگر نیازی نیست برای لباس هایی که فراموش کرده اید داخل لباسشویی بگذارید منتظر خاموش شدن ماشین بمانید. این محصول رتبه انرژی A+  را به دست آورده است و حدودا 10 درصد از لباسشویی های با رتبه A  در مصرف انرژی صرفه جویی میکنند که این مطلب حاکی از کم مصرف بودن آن می باشد.

یکی از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی کندی مدل CVS-1171DQ1  قابلیت بالانس خودکار آن است. وجود چنین قابلیتی برای ماشین لباسشویی یک ویژگی ارزشمند محسوب می شود. سیستم ضد سرریز آب ویژگی دیگر این محصول می باشد. داشتن این ویژگی کمک میکند اگر در کار ماشین اشکالی به وجود بیاید آب ماشین به طور خودکار قطع شود.قابلیت پیشرفته دیگر ماشین لباسشویی کندی CSV-1171DQ1 برنامه ADD Garment  است. این برنامه به شما یادآوری می کند چه زمانی لباس را به لباسشویی اضافه کنید.

برخورداری از سیستم کنترل کف یکی دیگر از ویژگی های لباسشویی مدل CVS-1171DQ1 می باشد.این محصول مجهز به برنامه شست و شوی 30 دقیقه ای و 59 دقیقه ای می باشد. همچنین با انتخاب برنامه Hand  حالت شست و شوی ویژه ای فعال می شود که در واقع شبیه شست و شو با دست است و برای شستن لباس هایی که دارای بافت حساس هستند بسیار مناسب می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669