1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل Csv1282dc3

405 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل Csv1282dc3

ماشین لباسشویی کندی مدل Csv1282dc3 یکی دیگر از لباسشویی های برند ایتالیایی کندی می باشد که رنگ آن سفید بوده و ظاهری زیبا دارد. این محصول می تواند آشپزخانه شما را زیباتر کند. این برند در چند سال اخیر جایگاه ویژه ای در بازار لوازم خانگی به دست آورده است. بنابراین با خیال راحت می توانید محصولات آن را خریداری کنید. اندازه درب ماشین 320 میلی متر است و هنگام انداختن لباس داخل آن دچار مشکل نخواهید شد.

ویژگی ها

سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه برای موتور ماشین لباسشویی کندی مدل Csv1282dc3  نشان از قدرت بالای آن دارد. ظرفیت 8 کیلوگرمی این لباسشویی آن را برای خانواده هایی با جمعیت متوسط مناسب کرده است. این مدل مجهز به لوله آب سرد و گرم مجزا می باشد . با کمک این ویژگی می توانید لباس های سفید را با آب گرم و لباس های تیره را با آب سرد به راحتی بشویید.

مصرف آب لباسشوییCsv1282dc3 برابر 50 لیتر است که این ماشین را در ردیف ماشین لباسشویی های کم مصرف قرار داده است. ماشین لباسشویی کندی مدل Csv1282dc3  مجهز به سیستم smart touch  می باشد. این برنامه یکی از بارزترین ویژگی های این  مدل به شمار می رود. با وجود این برنامه دیگر نیازی به انتخاب برنامه خاصی برای شست و شو ندارید. شما با انتخاب این دکمه حسگرهای لباسشویی را فعال کرده و لباسشویی  به طور اتوماتیک یک برنامه مناسب را برای شست و شو  انتخاب می کند.

مصرف انرژی در لباسشویی Csv1282dc3 رتبه A  می باشد که نشان از کم مصرف بودن آن دارد و خریدار در پایان ماه نگرانی بابت هزینه برق مصرفی خود ندارد.در کل لباسشویی کندی مدل Csv1282dc3 یک انتخاب مناسب برای شما می باشد و اگر مدل لباسشویی  را خریداری کنید از خرید آن پشیمان نمی شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669