1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل GOF106

962 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل GOF106

ماشین لباسشویی کندی مدل GOF106 یکی از کارآمد ترین محصولات تولید شده ی برند ایتالیایی کندی است. ظرفیت این مدل ماشین 6 کیلو گرم است و یک گزینه مناسب برای سشت و شوی روزانه و یا هفتگی لباس های خانواده های کم جمعیت می باشد.

ویژگی ها

ماشین لباسشویی کندی GOF106  قیمت بسیار مناسبی دارد و از امکانات بالایی برخوردار است. همچنین دکمه ولومی که در بالای دستگاه قرار داده شده مدیریت شما را برای استفاده از ماشین بسیار آسان کرده است و می توانید به راحتی برنامه شست و شوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی کندی مدل GOF106 طراحی بسیار زیبایی دارد و قطعا ظاهر خوش ساختی که دارد نظر هر شخص با هر سلیقه ای را به خود جلب می کند.لازم به ذکر است این لباسشویی قابلیت شستن همزمان لباس های رنگی و سفید را دارد و بعد از پایان شست و شو لباس های سفید شما دچار هیچ گونه رنگ زدگی نمی شوند که این یک مزیت بسیار عالی است.

مزیت بسیار ویژه ماشین لباسشویی GOF106  دارا بودن برنامه شست و شوی دستی می باشد. این برنامه بیشتر در لباسشویی های گران قیمت نصب می شود اما کندی از این برنامه در این محصول با قیمت مناسب استفاده کرده است. برنامه شست و شوی دستی بیشتر برای شستن لباس های کودک و یا لباس های حساس کاربرد دارد. در این برنامه دیگ ماشین لباسشویی با حرکت آرام اما مدت زمان بیشتر البسه را می شوید و دیگر هیچ آسیبی به بافت لباس ها نمی رسد.

یکی از سخت ترین کارها برای شما شست و شوی لباس های پشمی می باشد ماشین لباسشویی های قدیمی قدرت شست و شوی این لباس های سنگین را ندارند اما در مدل GOF106  به راحتی می توانید لباس های پشمی را بشویید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669