1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل GOF107

517 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل GOF107

ماشین لباسشویی کندی مدل GOF107 یکی از با کیفیت ترین محصولات برند کندی است. یکی از موارد مهم در خرید ماشین لباسشویی ظرفیت مخزن آن می باشد. هر چه گنجایش مخزن بیشتر باشد لباس های بیشتری داخل آن قرار گرفته و در زمان شست و شو صرفه جویی می شود. ظرفیت 7 کیلوگرمی لباسشویی مدل GOF107  یک مزیت برای آن به شمار می رود.

ویژگی ها

·       دیگ مخزن ماشین لباسشویی مدل GOF107  از جنس استیل شیاتسو است و طراحی بسیار ویژه ای دارد. هنگام ساخت دیگ استیل قطر سوراخ ها کاهش یافته است، این امر باعث شده دیگر الیاف نخی نازک هنگام شست و شو در سوراخ های دیگ گیر نکنند و به الیاف لباس آسیبی نرسد.

·       ماشین لباسشویی کندی مدل GOF107 دارای 12 برنامه شست و شوی مختلف می باشد که این فرایند شست وشوی لباس را برای کاربر آسان ساخته است و می تواند هر گونه لباس با هر جنسی را بدون آسیب به بافت آن شست و شو دهد.

·       کنترل ماشین لباسشویی مدل GOF107  بسیار ساده است فقط کافیست با استفاده از دکمه ولومی ماشین برنامه شست و شو را انتخاب کنید.

·       در بعضی مواقع آب سرد قدرت لکه بری بهتری نسبت به آب گرم دارد برای مثال لکه خون را می توان با آب سرد به راحتی از روی لباس پاک کرد. با پیشرفت تکنولوژی این برنامه ویژه در مدل GOF107 تعبیه شده است و حتی یک دکمه کاربردی مخصوص این برنامه در بالای دستگاه گذاشته شده است.

·       سرعت چرخش موتور در این ماشین 1200 دور در دقیقه می باشد و در کمترین زمان لباس های خیس را خشک می کند. این موتور با توان بالا و طراحی مدرن خود توانسته مصرف انرژی دستگاه را به A+  برساند. ساده بودن این دستگاه کار کردن با آن را حتی برای افراد مسن راحت کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669