1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-128 W

399 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-128 W

ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-128 W سفید رنگ است و طراحی زیبایی دارد که می شود آن را در هر آشپزخانه با هر سبکی جای داد. ظرفیت مخزن این لباسشویی 8 کیلو گرم می باشد این ویژگی استفاده از آن را برای زمانی که مقدار زیادی لباس کثیف دارید و یا قصد شستن پتو های خود را دارید آسان می کند.

ویژگی ها

رده انرژی A+ در ماشین لباسشویی مدل GVP-128 W  این ماشین را در مجموعه لوازم خانگی کم مصرف قرار داده است و شما ماهیانه هزینه زیادی بابت استفاده از این ماشین پرداخت نمی کنید. دور موتور در این مدل ماشین لباسشویی 1200 دور در دقیقه است که این ویژگی نیز در کم مصرف بودن آن موثر می باشد.

ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-128 W  مجهز به 15 برنامه مختلف شست و شو می باشد که دست شما را برای شست و شوی انواع البسه باز می گذارد. صفحه نمایشگر این مدل ماشین بزرگ و لمسی حرارتی می باشد. داشتن این ویژگی کار شما را در کنترل فعلیت های ماشین لباسشویی راحت می کند.

سیستم کنترل کف و جلوگیری از سرریز آب از دیگر ویژگی های بارز ماشین لباسشویی مدل GVP-128 W  است که شما را در خرید آن مصمم می کند. این مدل ماشین در هنگام استفاده بدون صدا و بدون لرزش است وشما را در زمان استفاده اذیت نمی کند.

ماشین لباسشویی مدل GVP-128 W  مجهز به لوله ورودی آب سرد و گرم جدا می باشد. این یک مزیت بارز است و شما دیگر نگران شستن و کم رنگ شدن لباس های مشکی خود نیستید چون می توانید شیر اب گرم ماشین را ببندید و فقط از آب سرد استفاده کنید.

سیستم شست و شوی سریع 14 دقیقه ای و قابلیت تاخیر در زمان شست و شو نیز از دیگر مزیت های این مدل ماشین می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669