1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کندی پردیس

463 بازدید
نمایندگی تعمیرات کندی پردیس

با وجود متخصصین در نمایندگی تعمیرات کندی پردیس مشتریان ساکن در این منطقه به یک مرکز معتبر برای تعمیر وسایل برق کندی دسترسی دارند. این بدان معناست که یک گروه علمی و حرفه ای از شما حمایت می کند و در نتیجه وسیله برقی سریع و دقیق تعمیر خواهد شد بدون اینکه افتی در عملکرد اولیه آن دیده شود. تمامی کارشناسان ما دارای مدرک علمی معتبر برای تعمیر انواع وسایل برقی هستند. توانمندی آن ها را در زمان دریافت خدمات شاهد خواهید بود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مروری بر خدمات نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس

 

1-   مسئولیت امور تعمیر وسیله تمام بر نمایندگی ما خواهد بود.

تفاوتی ندارد کدام یک از وسایل برقی شما خراب شده است. در هر صورت تمامی امور تعمیر آن بر عهده نمایندگی ما است. مشتری تنها موظف است با یک تماس، وضعیت دستگاه را به ما اعلام نماید. در اسرع وقت تعمیرکار به منزل شما آمده و با تجهیزات کامل تعمیر وسیله را در حضور خودتان آغاز خواهد کرد. تا زمانی که عملکرد صحیح وسیله برای مشتری تست نشود، پایان کار اعلام نخواهد شد.

2-   در نمایندگی ما خدات مشاوره برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

ممکن است مشتریان در مدت زمانی که از وسیله استفاده می کنند، سوالاتی داشته و یا با عیوب سطحی مواجه شوند که در صورت وجود یک راهنمای مجرب، خودشان قادر به رفع مشکل خواهند بود. شما می توانید به صورت تلفنی و رایگان با کارشناسان نمایندگی صحبت کرده و از آن ها کمک بگیرید.

3-   تعمیرات هر کدام از وسایل با قیمت مناسب انجام خواهد گرفت.

دغدغه اغلب مشتریان در تعمیر وسیله برقی معیوب، تامین هزینه تعمیرات است. در شرایط اقتصادی فعلی نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس سعی دارد با تعدیل قیمت ها، نگرانی مشتریان را از نظر مالی کمتر کند. برای این منظور تخفیف ویژه نمایندگی شامل حال همه خواهد شد. از سوی دیگر اگر گارانتی وسیله برقی شما اعتبار زمانی دارد می توانید آن را به تعمیرکار تحویل داده و از تخفیف ویژه ضمانت نامه نیز برخوردار شوید. تایید این برگه توسط تعمیرکار برای نمایندگی ما الزامی است.

 

آشنایی با ما

 

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کندی پردیس

 

در شرایط فعلی اقتصاد کشور، نه تنها خرید وسایل برقی بسیار هزینه ‌بر است بلکه گاهی اوقات خرابی هایی که در دستگاه رخ می ‌دهد نیز هزینه زیادی را برای تعمیرات می ‌طلبد و همین موضوع باعث می ‌شود اغلب مشتریانی که با نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس تماس می گیرند تا از نیروهای ما برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی کمک بگیرند، در همان مکالمات اولیه بحث هزینه ها را پیش کشیده و می‌ خواهند بدانند چه مبلغی را باید پرداخت کنند.

در همین جا لازم می دانیم این نکته را متذکر شویم که نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس تخفیفات ویژه ‌ای را برای شما در نظر گرفته است. برای مثال اگر گارانتی ماشین لباسشویی منقضی نشده باشد، به عنوان یک برگ برنده جهت کاهش هزینه‌ ها لحاظ خواهد شد. همچنین در این نمایندگی در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، از قطعات اصل استفاده می‌ شود. بنابراین شما مطمئن خواهید بود که هم عیب یابی به صورت دقیق و حرفه ای انجام گرفته و هم قطعات اورجینال در دستگاه تعبیه می شود.

در نتیجه هزینه پرداختی در نمایندگی واقعاً مقرون به صرفه خواهد بود. تکنسین های ما براساس نوع و شدت خرابی رخ داده در دستگاه و در نهایت دستمزد خود، فاکتور هزینه ها را به شما ارائه کرده و همچنین موظف هستند ضمانت نامه تعمیرات را به شما تحویل دهند. طبق این ضمانت نامه، اگر دوباره همین خرابی در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، خدمات رایگان برای شما ارائه خواهد شد.

 

چرا از نمایندگی تعمیرات کندی پردیس کمک بگیریم؟

 

این به اختیار خود شما است که تعمیر ماشین لباسشویی کندی را به نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس بسپارید و یا این که به تعمیرکاران معمولی مراجعه کنید. اما مسلما اگر کیفیت کار برای شما اهمیت دارد و می خواهید عیب یابی تحت نظر متخصصانی که با سیستم طراحی ماشین لباسشویی کندی آشنا هستند انجام شده و به صورت حرفه ای تعمیرات انجام گیرد، عاقلانه ترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس که به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌ رسانی است، تماس بگیرید.

تکنسین های ما تعمیرات در منزل را برای شما عزیزان انجام می دهند و بنابراین شما بدون هیچ گونه دردسری، می توانید شاهد تعمیر وسیله در منزل خود باشید. فراموش نکنید که کیفیت تعمیرات، تعیین کننده سلامت و کارایی دستگاه خواهد بود. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات کندی در پردیس، همگی دوره های عملی برای آشنایی با سیستم ماشین لباسشویی کندی را سپری کرده اند پس دقت بالایی در عیب یابی دارند.

 1669