1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کندی لواسان

644 بازدید
نمایندگی تعمیرات کندی لواسان

وجود تعمیرکاران و مهندسین متخصص در نمایندگی تعمیرات کندی لواسان این امکان را برای مشتریان وسایل برقی ساکن در این منطقه فراهم نموده است تا تعمیر وسیله برقی معیوب را به مراکز معتبر بسپارند. البته در نمایندگی تعمیرات کندی لواسان بزرگ و کوچک کلیه خدمات پس از فروش شامل نصب و راه اندازی وسیله نیز ارائه می شود. کافی است با مرکز ما تماس گرفته و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات کندی در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مروری بر خدمات نمایندگی تعمیرات کندی لواسان

 

با توجه به اینکه مشتری حق دارد قبل از مراجعه به هر مرکز از خدمات آن مطلع شود، مهمترین خدمات نمایندگی خود را در ادامه به اختصار بیان خواهیم نمود. اولویت کار ما، جلب رضایت مشتریان است:

1-   ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان

بخشی از خدمات نمایندگی به مشاوره برای مشتریان اختصاص دارد. شما می توانید به صورت تلفنی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با مرکز تماس گرفته و با مشاورین ما صحبت کنید. پاسخ هر گونه سوال در مورد دستگاه شامل آشنایی با برخی عملکردهای آن ، رفع اختلالات جزئی در وسیله و… را از مهندسین ما جویا شوید.

2-   تعمیر وسیله در منزل شما

این مسئله برای ما بسیار مهم است که مشتری هیچ نگرانی در مورد چگونگی جابجایی دستگاه نداشته باشد. به خصوص ارگ وسیله برقی بزرگ و سنگین بوده و به چند نفر نیرو نیاز دارد. در همین راستا بعد از تماس با نمایندگی و بیان مشکل، کارشناسان ما تعمیرکار را با امکانات کامل به منزل شما اعزام می کنند. البته مزیت دیگر این اقدام، نظارت مشتری بر عملکرد تعمیرکار و اطمینان از کیفیت خدمات است.

3-   تعمیر تضمینی وسیله برقی

تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات لواسان کوچک و بزرگ موظف هستند بعد از اتمام کار، گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند. ممکن است همین عیب باز هم بروز نماید در صورت رخ دادن آن در مدت زمان اعتبار ضمانت نامه، نمایندگی ما موظف است بدون هیچگونه هزینه ای خدمات را با همان کیفیت ارائه کند. این گارانتی در واقع پشتیبان مشتری است تا با خیال آسوده بتواند تعمیر دستگاه را به کارشناسان ما بسپارد.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کندی لواسان

 

تعمیر ماشین لباسشویی کندی تحت نظر متخصصین حرفه ای که در عیب‌ یابی بسیار ماهر هستند، اولویت دارد. ولی اگر می خواهید بدانید که هزینه تعمیرات تحت نظر نمایندگی تعمیرات کندی لواسان چقدر می شود باید به شما بگوییم که نمی توان با قاطعیت در این باره صحبت کرد چون نوع و شدت خرابی رخ داده در ماشین لباسشویی و حتی مدل ماشین لباسشویی کندی نیز بر روی هزینه تاثیر می گذارد.

به همین دلیل است که وقتی مشتریان با نمایندگی تعمیرات کندی در لواسان تماس می گیرند و از ما در مورد هزینه تعمیرات سوال می پرسند یک مبلغ تقریبی را برای آن ها بیان می کنیم. باید اجازه دهید تعمیرکار وسیله شما را به طور کامل مورد بازرسی قرار داده و عیب یابی ریشه انجام شود.سپس براساس تعرفه ‌های نمایندگی، هزینه نهایی کار را به شما اعلام خواهد کرد.

اما جای نگرانی نیست چون این نمایندگی ضمانت نامه تعمیرات برای شما ارائه می ‌کند. به این معنا که اگر همین خرابی مجدداً در مدت زمان اعتبار ضمانت نامه رخ داد، بدون هیچ هزینه ای می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید. لازم به ذکر است که در ازای هزینه پرداختی، در صورت نیاز به تعویض قطعات، از انواع اصل استفاده خواهد شد.

 

 چرا به سراغ نمایندگی تعمیرات کندی لواسان برویم؟

 

وقتی ماشین لباسشویی کندی خراب می شود شما مختار هستید یا به سراغ تعمیرکاران معمولی بروید و یا اینکه به متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات کندی در لواسان اطلاع دهید. پیشنهاد ما این است که وسیله برقی خود را به دست هر فردی نسپارید.

آیا می دانید اگر تعمیرکار، حرفه ‌ای نباشد و نتواند عیب یابی را به طور دقیق انجام دهد، نه تنها خرابی برطرف نشده بلکه ممکن است خرابی های بیشتری در داخل ماشین لباسشویی بروز کند؟ قطعاً این موضوع در شرایط فعلی اقتصاد ایران که خرید وسایل برقی بسیار هزینه بر است، اهمیت زیادی خواهد داشت. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم تعمیر ماشین لباسشویی کندی را به تکنسین های حرفه ای و کاربلد ما در نمایندگی تعمیرات کندی در لواسان بسپارید.

این نمایندگی به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در خدمت شما بوده و خدمات تعمیرات در منزل را برای شما ارائه می ‌کند. یعنی نیازی نیست ماشین لباسشویی را به نمایندگی بیاورید بلکه تعمیرکاران ما به منزل شما مراجعه کرده و با تجهیزات کامل، عیب یابی و تعمیرات را انجام خواهند داد.

 1669