1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کندی شمال تهران

531 بازدید
نمایندگی تعمیرات کندی شمال تهران

در صورتی که در شمال تهران زندگی می کنید و یکی از وسایل برقی کندی شما دچار عیب شده است، نمایندگی تعمیرات کندی شمال تهران به عنوان یک مرکز معتبر برای ارائه خدمات پس از فروش شناخته شده است. تمامی کارشناسان و مهندسین ما از نظر علمی متخصص تعمیر وسایل برقی بوده و از نظر عملی نیز زبردست هستند.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات کندی شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات کندی شمال تهران

 

نمایندگی تعمیرات کندی فرمانیه , نمایندگی تعمیرات کندی تجریش , نمایندگی تعمیرات کندی قیطریه , نمایندگی تعمیرات کندی نیاوران , نمایندگی تعمیرات کندی آجودانیه , نمایندگی تعمیرات کندی قلهک , نمایندگی تعمیرات کندی پل رومی , نمایندگی تعمیرات کندی اقدسیه , نمایندگی تعمیرات کندی جماران , نمایندگی تعمیرات کندی چیذر , نمایندگی تعمیرات کندی دارآباد , نمایندگی تعمیرات کندی اراج , نمایندگی تعمیرات کندی درکه , نمایندگی تعمیرات کندی ازگل , نمایندگی تعمیرات کندی لویزان , نمایندگی تعمیرات کندی مینی سیتی , نمایندگی تعمیرات کندی سوهانک , نمایندگی تعمیرات کندی دروس , نمایندگی تعمیرات کندی داوودیه , نمایندگی تعمیرات کندی زرگنده , نمایندگی تعمیرات کندی فرشته , نمایندگی تعمیرات کندی ولنجک , نمایندگی تعمیرات کندی محمودیه , نمایندگی تعمیرات کندی کامرانیه , نمایندگی تعمیرات کندی ظفر , نمایندگی تعمیرات کندی الهیه , نمایندگی تعمیرات کندی پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین خدمات نمایندگی تعمیرات کندی در شمال تهران

 

در صورتی که برای تعمیر هر کدام از وسایل خود نمایندگی ما گزینه انتخابی شما است، لازم است بدانید که از خدمات زیر برخوردار خواهید شد:

1-   نگران جابجایی وسیله برقی نباشید.

اولین نگرانی مشتری در زمان خرابی وسیله، چگونگی انتقال آن به نمایندگی است. این نگرانی زمانی حادتر می شود که وسیله معیوب، سنگین و بزرگ باشد. نمایندگی ما این مشکل را حل نموده است. بعد از تماس شما، تعمیرکار به تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می کند. مزیت دیگر این اقدام، نظارت شما بر عملکرد تعمیرکار در حین کار است.

2-   تعمیر وسیله را تضمین خواهیم کرد.

مشتریان حق دارند به دنبال تضمینی برای خدمات تعمیرکار باشند. علی رغم اینکه نمایندگی ما از خدمات استاندارد خود مطمئن است ولی برای جلب اعتماد مشتریان، گارانتی تعمیرات از جانب نمایندگی ارائه خواهد شد. این ضمانت نامه تضمین کننده تعهد تعمیرکاران ما در صورت بروز همین خرابی در بازه زمانی تعریف شده است. همچنین اگر لازم باشد برای تعمیر دستگاه برخی از قطعات تعویض گردد، به شما اطمینان می دهیم از قطعه های اصلی و ارجینال استفاده خواهد شد.

3-   هزینه تعمیرات را کاهش داده ایم.

نمایندگی ما معتقد است رمز موفقیت و ماندگاری در میان رقبا، حمایت مشتریان است. به همین دلیل تمامی خدمات ما به جهت نفع مشتری است. در این زمینه ارائه تخفیفات نیز در نظر گرفته شده است. تمامی مشتریان می توانند از تخفیف های ویژه نمایندگی تعمیرات کندی شمال تهران استفاده کنند. علاوه بر این، اعتبار گارانتی وسیله نیز فاکتور دیگری است که نمایندگی را موظف می کند باز هم در محاسبه هزینه تعمیرات، کاهش قیمت نهایی را لحاظ نماید. فراموش نکنید برگه ضمانت نامه را به تعمیرکار تحویل دهید.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کندی شمال تهران

 

در صورتی که به تعمیر ماشین لباسشویی کندی نیاز دارید، پیشنهاد می ‌کنیم به سراغ نمایندگی تعمیرات کندی در شمال تهران بروید. اما قطعاً بحث هزینه برای همه ما اهمیت زیادی دارد. لازم است چند نکته را پیرامون این موضوع برای شما عزیزان توضیح دهیم:

–        نوعی عیب رخ داده در دستگاه، مهمترین عاملی است که بر روی قیمت تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کندی در شمال تهران تاثیر می گذارد.

–        همچنین باید حوصله کنید تا متخصص وضعیت دستگاه را بررسی کرده و متوجه شود آیا قطعه ای در ماشین لباسشویی سوخته است یا نه. تعمیر و تعویض قطعات بر روی هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کندی در شمال تهران تاثیر می گذارد.

–        اگر ضمانت نامه ماشین لباسشویی کندی شما اعتبار داشته باشد، همین موضوع باعث کاهش چشمگیری در هزینه ها خواهد شد.

–       البته توجه داشته باشید از آنجایی که نمایندگی تعمیرات کندی در شمال تهران ضمانت نامه تعمیرات را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، بنابراین شما آسوده خاطر خواهید بود که به ازای هزینه پرداختی، هم کارشناسان حرفه ای دستگاه را عیب یابی و تعمیر می کنند و هم در صورت بروز همین عیب در بازه اعتبار گارانتی تعمیرات، می توانید بدون هیچ هزینه ای از خدمات نمایندگی استفاده کنید

 

چرا از نمایندگی تعمیرات کندی شمال تهران کمک بگیریم؟

 

چند مورد را برای شما عزیزان ذکر می‌ کنیم که نشان می‌ دهد مراجعه به نمایندگی تعمیرات کندی در شمال تهران از چند منظر به نفع خود شما تمام خواهد شد:

–        انجام تعمیرات توسط کارشناسان حرفه ای و متخصص و در نتیجه عیب یابی به صورت کاملاً دقیق و سریع

–        ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته

–        امکان ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین برای راهنمایی مشتریان جهت انجام تعمیرات توسط خود آن ها در صورت امکان

–        ارائه ضمانت نامه تعمیرات برای مشتریان

خوشبختانه برند کندی در اغلب شهرهای ایران نمایندگی های معتبر خود را راه ‌اندازی کرده است. بنابراین شما هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. حتی جالب است بدانید که خدمات به صورت حضوری در منزل شما انجام می گیرد.

بنابراین بدون که نیاز باشد وسیله را به نمایندگی ببرید، تعمیرکاران ما به منزل شما مراجعه خواهند کرد. این موضوع برای وسایل برقی بزرگ مانند تعمیر ماشین لباسشویی کندی اهمیت بیشتری خواهد داشت. چرا که جا به جایی این قبیل وسایل واقعا سخت بوده و یک نگرانی بزرگ برای همه مشتریان به حساب می آید.

 1669