1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران

473 بازدید
نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران

به عنوان یکی از مراکز معتبر برای تعمیر وسایل برقی کند در مرکز تهران ما به شما نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران را پیشنهاد می کنیم. تعمیر وسیله برقی نیاز به دقت و مهارت دارد در صورتی که کوچکترین خطا در این زمینه رخ بدهد، می تواند باعث خراب شدن کامل آن گردد. بنابراین قبل از هر چیز به جای عجله کردن، حتما در مورد مراکز تعمیر تحقیق کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با نمایندگی خود آشنا کنیم.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات کندی در مرکز تهران 

 

نمایندگی تعمیرات کندی یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات کندی مطهری , نمایندگی تعمیرات کندی فاطمی , نمایندگی تعمیرات کندی عباس آباد , نمایندگی تعمیرات کندی جلفا , نمایندگی تعمیرات کندی خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات کندی بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات کندی امام خمینی , نمایندگی تعمیرات کندی سهروردی , نمایندگی تعمیرات کندی آپادانا , نمایندگی تعمیرات کندی نیلوفر , نمایندگی تعمیرات کندی لاله زار , نمایندگی تعمیرات کندی جمهوری , نمایندگی تعمیرات کندی بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین خدمات نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران

 

1-   در نمایندگی ما تعمیرات همه وسایل برقی در منزل انجام می شود.

با توجه به اینکه اولویت کاری نمایندگی ما جلب رضایت مشتریان است لذا صرف نظر از نوع وسیله، بعد از تماس مشتری تعمیرکار مربوطه به خانه مراجعه می کند.  نمایندگی کلیه تجهیزات لازم را در اختیار تعمیرکار قرار می دهد تا تعمیرات به صورت ریشه ای و استاندارد انجام گیرد. این اقدام در کل به نفع مشتری است چرا که از نزدیک شاهد عملکرد تعمیرکار خواهد بود.

2-   برای تعمیرات وسایل برقی گارانتی ارائه می کنیم.

ما به خدمات خود اطمینان داریم چرا که متخصصین ما از نظر علمی و عملی به خوبی در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی کندی تسلط دارند. اما به منظور جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکاران موظف هستند گارانتی تعمیرات را به آن ها تحویل دهند تا در صورت بروز همین عیب در مدت زمان معلوم، مسئولیت تعمیر آن بدون هزینه بر عهده نمایندگی باشد.

3-   هزینه تعمیر وسیله برقی کاملا به صرفه خواهد بود.

همه مشتریان به دنبال این هستند که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت نمایند. نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران چنین شرایطی را برای شما فراهم خواهد نمود. سعی بر این داریم که هزینه ها را حتی المقدور کاهش داده و در محاسبه قیمت نهایی، تخفیفاتی را لحاظ کنیم. از سوی دیگر گارانتی وسیله برقی نیز به عنوان یک برگ برنده برای شما خواهد بود. در صورت اعتبار زمانی، می توانید ضمانت نامه را به تعمیرکار تحویل دهید. بعد از تایید این برگه، نمایندگی ما موظف خواهد بود تخفیف مربوط به ضمانت نامه وسیله برای در فاکتور تعمیر اعمال نماید.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران

 

جالب است این نکته را بیان کنیم که اغلب مشتریانی که با نمایندگی تعمیرات کندی در مرکز تهران تماس می گیرند، در تماس تلفنی، در مورد هزینه تعمیرات نیز از کارشناسان ما سوال خواهند پرسید. برای اینکه بتوانیم این سوال را پاسخ دهیم، باید چند نکته را متذکر شویم:

–         تکنسین های ما حتماً باید ماشین لباسشویی کندی را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند تا متوجه شوند دقیقاً چه نوعی عیبی در دستگاه رخ داده و چه مقدار خسارت به آن وارد شده است. چون شدت عیب، بخش عمده ‌ای از هزینه‌ ها را تعیین خواهد کرد.

–         همچنین باید سلامت قطعات داخلی کنترل شود. اگر لازم باشد برخی از قطعات عوض شود،  باید هزینه بیشتری نیز پرداخت گردد.

بنابراین نمی ‌توانیم در یک تماس تلفنی مبلغ نهایی را برای شما عزیزان بیان کنیم. به خصوص این که فاکتورهای دیگر همانند اعتبار داشتن ضمانت نامه ماشین لباسشویی کندی نیز بر روی هزینه ها تاثیر می گذارد.

به این معنا که اگر گارانتی دستگاه منقضی نشده باشد، می توانید به تکنسین های ما تحویل دهید تا هزینه‌ ها برای شما کمتر گردد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که متخصصین موظف هستند به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند. بنابراین اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند، بدون هیچگونه هزینه ‌ای می توانید مجددا از خدمات نمایندگی تعمیرات کندی در مرکز تهران بهره مند شوید.

 

چرا از نمایندگی کندی مرکز تهران کمک بگیریم؟

 

زمانی که ماشین لباسشویی کندی خراب می شود، دو راهکار در پیش روی شما قرار دارد. می توانید به سراغ نمایندگی تعمیرات کندی در مرکز تهران بروید یا این که به تعمیرکارانی که در زمینه تعمیرات هر گونه وسیله برقی فعالیت دارند مراجعه نمایید. عاقلانه ترین کار رفتن به سراغ نمایندگی تعمیرات است. این کار از چند منظر به نفع شما خواهد بود:

–        این نمایندگی خدمات تعمیرات در منزل را برای شما ارائه می ‌کند. بنابراین شما بدون اینکه نیاز باشد وسیله را به نمایندگی ببرید، می توانید شاهد تعمیرات در منزل خود باشید.

–         از طرف دیگر با انتخاب نمایندگی تعمیرات کندی در مرکز تهران اطمینان خواهد داشت نیروهای متخصص و آشنا با سیستم طراحی ماشین لباسشویی کندی، وظیفه تعمیرات را برای شما عزیزان برعهده خواهند گرفت.

–         همچنین لازم به ذکر است این نمایندگی ضمانت نامه تعمیرات را نیز ارائه می ‌کند.

بنابراین همین سه دلیل کافی است تا شما تعمیر ماشین لباسشویی کندی را به نمایندگی تعمیرات کندی در مرکز تهران بسپارید.

 1669