1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران

958 بازدید
نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران

نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران با هدف حمایت از مشتریان وسایل برقی کندی ساکن در این منطقه راه اندازی شده است. کندی معتقد است که خدمات به مشتریان تنها به تولیدات با کیفیت ختم نمی شود بلکه باید بهترین شرایط برای ارائه خدمات پس از روش فراهم شود. در همین راستا نمایندگی های متعدد در استان ها  و شهرهای مختلف ایران راه اندازی شده است.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات کندی غرب تهران

 

نمایندگی تعمیرات کندی پونک , نمایندگی تعمیرات کندی صادقیه , نمایندگی تعمیرات کندی شهرک غرب , نمایندگی تعمیرات کندی سعادت آباد , نمایندگی تعمیرات کندی باغ فیض , نمایندگی تعمیرات کندی طرشت , نمایندگی تعمیرات کندی تهرانسر , نمایندگی تعمیرات کندی چیتگر , نمایندگی تعمیرات کندی شهرک گلستان , نمایندگی تعمیرات کندی بیمه , نمایندگی تعمیرات کندی بلوار فردوس , نمایندگی تعمیرات کندی شهرک اکباتان , نمایندگی تعمیرات کندی گیشا , نمایندگی تعمیرات کندی شهران , نمایندگی تعمیرات کندی کن , نمایندگی تعمیرات کندی جنت آباد , نمایندگی تعمیرات کندی آریاشهر , نمایندگی تعمیرات کندی شهر زیبا , نمایندگی تعمیرات کندی حصارک , نمایندگی تعمیرات کندی کوهسار

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین خدمات نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران

 

در نمایندگی ما تمامی مهندسین و کارشناسان از نظر علمی دارای مدرک معتبر برای تعمیر هر کدام از وسایل برقی کندی بوده و از طرفی مهارت بالایی برای عیب یابی دارند. تحت چنین شرایطی به شما اطمینان داده می شود وسیله شما بدون هیچگونه مشکلی و همانند روز اول سالم به شما تحویل داده می شود. برای رضایتمندی مشتریان نمایندگی ما خدمات زیر را در نظر گرفته است:

–       شعبه اصلی نمایندگی در منزل شما است.

شاید از این حرف تعجب کنید اما لازم است بدانید که تعمیر کلیه وسایل برقی کندی در منزل مشتری انجام می گیرد گویی که خانه شما، یک تعمیرگاه کوچک است. تعمیرکاران ما با تمام تجهیزات به خانه شما مراجعه می کنند در نتیجه اطمینان داشته باشید کوچکترین افتی در عملکرد آن ها دیده نمی شود. شما می توانید از نزدیک تمام روند کار را دنبال کنید.

–       با ارائه گارانتی تعمیرات، خدمات خود را تضمین می کنیم.

متاسفانه عدم مهارت بسیاری از تعمیرکاران که در جامعه مشغول به کار هستند باعث می شود مشتریان نتوانند به افراد متخصص هم اعتماد نمایند. ما به شما حق می دهیم به همین دلیل گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل می دهیم. در صورتی که همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، مسئولیت رفع آن با نمایندگی خواهد بود.

–       تعمیر وسیله برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

با حمایت نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران نگران هزینه تعمیرات نباشید. علاوه بر اینکه نمایندگی تخفیفاتی را در نظر گرفته است، اعتبار گارانتی وسیله نیز به عنوان برگ برنده برای شما خواهد بود. با تحویل این ضمانت نامه به تعمیرکار هزینه نهایی برای شما کمتر تمام می شود.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران

 

خوشبختانه در استان تهران نمایندگی های بسیار زیادی از برند کندی وجود دارد که خدمات پس از فروش، راه اندازی و تعمیر ماشین لباسشویی کندی را برای مردم ساکن در این استان انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات کندی در غرب تهران این امکان را فراهم می کند تا مردم ساکن در این منطقه از تهران به راحتی بتوانند به متخصصین حرفه ای دسترسی داشته باشند و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن وسیله خود را همانند روز اول سالم تحویل بگیرند. اگر می خواهید بدانید که هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات غرب تهران چقدر است، باید چند مورد را در نظر بگیرید:

–         چه عیبی در ماشین لباسشویی کندی رخ داده و شدت این عیب چقدر است. همین عامل بر روی میزان نیاز به کار جهت تعمیرات تأثیر می‌گذارد.

–         آیا قطعات داخلی آسیب دیده ‌اند و نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد بود؟ به هر حال اگر نیاز باشد قطعه ای به طور کامل عوض شود، هزینه کار بسیار بیشتر می‌شود. البته لازم است این نکته را متذکر شویم که نمایندگی تعمیرات کندی در غرب تهران از قطعات اصل برای دستگاه استفاده می کند تا طول عمر دستگاه دچار مشکل نشده و همانند روز اول برای شما کارایی داشته باشد.

–         آیا گارانتی ماشین لباسشویی کندی اعتبار دارد یا خیر؟ چون در صورت معتبر بودن ضمانت نامه، می توانید آن را به تکنسین های ما تحویل دهید و یک تخفیف ویژه دریافت نمایید.

–         در نهایت باید هزینه مربوط به دستمزد تکنسین ها را نیز در نظر داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات کندی در غرب تهران یک فاکتور به شما ارائه خواهد کرد تا از هزینه ها مطمئن شده و بتوانید این فاکتور را به تعمیرکاران دیگر نشان داده و هزینه را کنترل کنید.

 

چرا از نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران کمک بگیریم؟

 

– آیا می دانید نمایندگی تعمیرات کندی در غرب تهران خدمات در منزل را برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی، نیاز به جابجایی دستگاه و بردن به نمایندگی نباشد؟ چون ماشین لباسشویی وسیله سنگین و بزرگی است و بردن آن به محل تعمیر بسیار سخت خواهد بود.

– آیا می دانید نمایندگی تعمیرات کندی در غرب تهران ضمانت نامه تعمیرات را برای شما عزیزان ارائه می‌کند تا اگر دوباره همین خرابی در دستگاه در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، نگرانی از بابت هزینه ها نداشته باشید؟

آیا می دانید که کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما عزیزان هستند تا شما را راهنمایی کنند که اگر امکان داشته باشد عیب را خودتان برطرف کنید؟ چون گاهی اوقات عیوب رخ داده در وسیله برقی، کاملا ساده بوده و به تعمیرات تخصصی نیاز ندارد.

 

تعمیر در خانه با نمایندگی تعمیرات کندی غرب تهران

 

همانگونه که گفته شد، یکی از مهمترین خدمات نمایندگی تعمیرات کندی در غرب تهران، انجام خدمات در منزل است. به این معنا که به محض تماس شما و ارائه گزارش به کارشناسان ما، در صورتی که متخصص مطمئن شود راهی جز تعمیر ماشین لباسشویی کندی وجود ندارد، اقدامات لازم جهت مراجعه به منزل شما انجام خواهد گرفت.

بنابراین تکنسین‌ با شما هماهنگ می شود و بهترین زمان برای مراجعه به منزل تعیین می گردد. متخصصین ما با تجهیزات کامل جهت تعمیر ماشین لباسشویی کندی به منزل شما مراجعه می‌ کنند و شما می توانید از نزدیک شاهد عیب یابی و تعمیرات باشید. در این صورت نه تنها نیازی به جابجایی وسیله نیست بلکه از کیفیت تعمیرات نیز مطمئن خواهید شد.

 1669