1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-1409 S

492 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-1409 S

ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-1409 S از جمله محصولات برند کندی است که به تازگی در لیست کالاهای شرکت پاکشوما قرار گرفته است. این محصول در دو رنگ سفید با درب کروم و سیلور با درب کروم قابل عرضه به مشتریان می باشد. ماشین لباسشویی مدل GVP-1409 S  ساخت کشور ایتالیا است.

 ویژگی ها

ماشین لباسشویی کندی GVP-1409 S  دارای ظرفیت 9 کیلویی و موتور 1400 دور در دقیقه می باشد. این امر باعث کاهش مقدار مصرف انرژِی آن شده و گرید انرژی A+  آن به شما نوید می دهد که هزینه کمی از هزینه های ثابت ماهیانه شما را به خود اختصاص می دهد.

در ماشین لباسشویی مدل GVP-1409 S  برنامه های متنوعی برای شست و شوی البسه با جنس ها و رنگ های مختلف طراحی شده است.این مدل ماشین 15 برنامه برای شست و شو دارد.به بیان دیگر با وجود تنوع در برنامه ها دیگر نیازی به تنظیمات دستی ماشین توسط شما باقی نمی ماند.

صفحه نمایش بزرگ و مهمتر از همه لمسی حرارتی آن یکی دیگر از مشخصه های برجسته ماشین لباسشویی مدل GVP-1409 S  می باشد که به شما کمک می کند تمام فعالیت های ماشین لباسشویی را زیر نظر داشته و کنترل کنید.

ماشین لباسشویی کندی مدل GVP-1409 S مجهز به سیستم کنترل کف و جلوگیری از لبریز شدن آب می باشد که اطمینان بیشتری برای خرید به شما می دهد.به طور کلی تکنولوژِی استفاده شده در ساخت این مدل ماشین باعث شده که در حین استفاده کاملا بی صدا و بدون لرزش باشد و شست و شوی با کیفیتی را به نمایش می گذارد.

این محصول نیز مانند سایر لباسشویی های کندی از خدمات پس از فروش برخودار بوده و نمایندگی های فعالی در سراسر کشور دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669