1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-128TC3

560 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-128TC3

ظرفیت ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-128TC3  برابر 8 کیلوگرم بوده و دارای برنامه شست و شوی سریع است. با وجود این برنامه امکان شست و شوی سریع لباس های نه چندان کثیف وجود دارد. این مزیت امکان ارزش خرید این ماشین را افزایش داده است.

 ویژگی ها

ماشین لباسشویی کندی GVS-128TC3  مجهز به فناوری جدید NFC  است. با وجود این فناوری به روز می توانید برنامه های شست و شوی لباسشویی را از طریق گوشی های هوشمند ارتقا دهید و آن را به وسیله گوشی کنترل کنید. ماشین لباسشویی مدل GVS-128TC3  یک لباسشویی مدرن است و می توان در حین کار به آن لباس اضافه نمود.

سرعت دور موتور در این لباسشویی 1200 دور در دقیقه می باشد که برای یک لباسشویی 8 کیلویی مناسب می باشد. ماشین لباسشویی کندی GVS-128TC3  مجهز به سیستم ورودی آب سرد و گرم مجزا است و این یک ویژگی کاربردی به شمار می آید. به علاوه صفحه نمایش LED  رنگی این ماشین اعداد را به خوبی نشان می دهد.

این محصول دارای موتور قوی با مصرف بهینه انرژی می باشد. رتبه انرژی A+++  نمایانگر این موضوع است و نشان از کم مصرف بودن این لباسشویی دارد. این مدل ماشین لباسشویی دارای 20 برنامه برای شست و شو می باشد. این تعداد برنامه برای شستن انواع مختلف لباس کافی است. از ویژگی های دیگر ماشین لباسشویی مدل GVS-128TC3  می توان به قابلیت تاخیر در زمان شست و شو اشاره کرد.

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-128TC3 مجهز به سیستم ضد سرریز آب می باشد. وجود این ویژگی باعث می شود که اگر جایی از سیستم شست و شو نشتی به وجود بیاید آب لباسشویی اتوماتیک قطع شود. لازم به ذکر است که این مدل ماشین دارای قفل کودک نیز می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669