1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کندی

ماشین لباسشویی کندی مدل VP-127TC3

380 بازدید
ماشین لباسشویی کندی مدل VP-127TC3

ماشین لباسشویی کندی مدل VP-127TC3 یکی از محصولات پرفروش این برند می باشد. شرکت ایتالیایی کندی با توجه به نیاز روزمره خریداران با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا توانسته بخش اعظمی از بازار لوازم خانگی را در ایران و جهان از آن خود کند. لوازم تولید شده  این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. لباسشویی مدل VP-127TC3  یکی از این محصولات می باشد.

ویژگی ها

–   ماشین لباسشویی کندی VP-127TC3 در رنگ سفید به بازار عرضه می گردد.

–   ظرفیت این مدل ماشین 7 کیلوگرم می باشد.

–   دیگ تمام استیل مدل VP-127TC3  موجب شست و شوی هر چه بهتر لباس ها می شود.

–   بدنه این لباسشویی از جنس فلز مقاومی است که در حفظ تعادل به این ماشین کمک می کند. این عامل در زمانی که شست و شوی البسه رو به پایان باشد و به مرحله آبکشی برسد بسیار مفید است.

–   ماشین لباسشویی کندی مدل VP-127TC3 شامل 15 برنامه شست و شوی خودکار می باشد که کاربر می تواند مناسب ترین برنامه را با توجه به انوتع لباس ها انتخاب کند.

–   انتخاب برنامه مورد نظر توسط دکمه های قرار گرفته در کنار پنل لباسشویی قابل انتخاب می باشد.

–   این لباسشویی از سیستم شست و شوی سریع برخوردار است. در این برنامه شست و شو ماشین تمام مراحل شست و شو را به صورت کامل در 14 دقیقه به پایان می رساند.

–   نکته قابل ذکر در این مدل لباسشویی این است که با وجود سرعت بالای آن در زمان خشک کردن،  لباس ها چروک نمی شوند و حالت اولیه خود را حفظ می کنند.

–   موتور لباسشویی مدل VP-127TC3 با سرعت 1200 دور در دقیقه به چرخش در می آید و هر چه سرعت چرخش موتور بالاتر باشد مقدار آبکشی لباس ها بیشتر و سریعتر انجام می گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669